Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 24 oktober 2007

Uit gastenboek

In mijn gastenboek schreef Paul het volgende bericht.
Omdat ik meevoel waarom het gedicht indruk op hem maakte plaats ik zijn bericht hierbij.

Vandaag kwam ik het volgende gedicht (van Adriaan Morriën) tegen dat veel indruk op mij maakte. Het is geplaatst in een -in memoriam- voor een duathleet die tijdens een training is verongelukt.


Afscheid

Ik weet dat je maar een boodschap doet
Hier om de hoek
En dat je niet gekleed bent op een lange reis

Je kus is licht
Je blik gerust
En vredig zijn je hand en voet

Maar achter deze hoek
een werelddeel
Achter dit ogenblik
een zee van tijd

Zul je voorzichtig zijn?

-

Geen opmerkingen: