Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 16 oktober 2007

Sportief

In de zaken die mijn belangstelling hebben komt sport niet voor.
Ben daar in het geheel niet in geinteresseerd.
Ik ben niet sportief maar wél sportief.
Toch is het belangrijk om wat aan beweging te doen.
(BUIKJE)
Hoe zou dat moeten?
Wandelen is leuk, fietsen minder.
Hometrainer nog veeeeel minder.
Toen ontdekte ik Wii !
Nu dans en spring ik als een gek door de kamer.
Voor mensen die door het raam naar binnen turen uitermate vreemde handelingen.
Maar ik ben in beweging.
Gemiddeld over de hele dag 1 á 1 1/2 uur.
(Nog steeds spierpijn, dat wel).

Geen opmerkingen: