Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 19 oktober 2007

Ritme

Elke dag begint altijd weer precies op de zelfde tijd.
Bij mij is dat elke keer weer midden in de nacht, als de vorige dag is afgelopen.
Zo zie je dat er behoorlijk wat ritme in mijn leven is.
Dat blijkt ook uit het feit dat ik elke morgen weer opsta.
Hoewel ik dat nog lange tijd vol wil houden is er binnen die regelmaat en zekere onregelmatigheid te ontdekken.
Het is niet mijn meest geliefde bezigheid.
Om 9 uur wordt ik elke keer door mijn vader (93) opgebeld.
Weer iets dat mijn strakke levensritme bevestigt (?!).

Elke morgen stuur ik in iedergeval twee "praat"mailtjes naar mijn zwagers.
Eén naar Zaandam en de andere naar Andalucía (Spanje).
Dit zijn gesproken berichten.
Als je daar eenmaal aan gewend bent is het een fantastische manier van communiceren.

Vervolgens wordt mijn mailbox van Spam gereinigd.
In mijn mailbox arriveert elke dag een gedicht.
Soms voor mij heel boeiend, heel vaak buiten mijn gevoels- of belangstellingssfeer.
Logisch.
Voor de belangstellenden het adres:
http://www.engage.nu/mailman/listinfo/coster-l

Reeds eerder heb ik melding gemaakt van mijn belangstelling voor flamenco en sevillanas.
Hierbij een voorbeeld van gezang tijdens de Rocio, een jaarlijks bedevaartstocht naar het dorpje Rocio.




Een voorbeeld van sevillanas en flamenco geef ik de volgende maal.
Er bestaat discussie over of sevillanas onder flamenco valt.
Wat mij betreft een onnodige discussie.
Geniet gewoon.

Het wordt weer kacheltijd.
Zeer erg veel BAH!

Geen opmerkingen: