Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 27 oktober 2007

Mercy Ships en zendamateurs ->

Op http://www.alpha-online.nl kwam ik, dankzij mijn pa, het volgende bericht tegen:

Vier Nederlandse zendamateurs zijn op dit moment in Liberia vlakbij de Africa Mercy. Zij kwamen vorig jaar op het idee om op expeditie te gaan naar Liberia om daar hun hobby te beoefenen en zo geld in te zamelen voor Mercy Ships. Een van de vier heren, Arie Noordzij, heeft hiervoor als vrijwilliger voor Mercy Ships gewerkt.

Voor de koppeling naar de website van Mercy Ships, klik op de titel van dit bericht.

Tijdens de komst van de Africa Mercy in mei dit jaar naar Rotterdam werden de heren uitgenodigd om hun promotieplannen voor te leggen. Mercy Ships ging akkoord met het logistiek ondersteunen van de plannen en de expeditie kon beginnen. Nu zitten de vier heren in Monrovia, Liberia en hebben het goed naar hun zin. De zendamateurs zijn op dit moment bezig met het leggen van contacten met andere zendamateurs over heel de wereld. Al het geld dat ingezameld wordt door de amateurs, zal gedoneerd worden aan Mercy Ships.

-

Geen opmerkingen: