Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 17 oktober 2007

Flamenco

Sinds enige jaren ben ik in de ban geraakt van flamenco en aanverwante muziek.
Merkwaardig dat het hier nogal onbekend schijnt te zijn.
Het is weinig te horen of te zien via de media.
Jammer van zo'n expressieve uitingsvorm.
Als men aan flamenco denkt heeft men eigenlijk voornamelijk de mooie jurken (om mooie vrouwen) in gedachten.
Het is echter meer, veel meer.
Dans, muziek en zang.
Er zijn veel vormen, van zware tot zeer lichte muziek en dans.
Zelf vind ik de z.g. Sevillanas erg leuk.
Daar word ik elke keer weer vrolijk van.
Hierbij enige links:
http://www.flamenco.nl
http://www.sevillanas.nl
Voor de a.s. liefhebber is er veel te vinden via Google en te zien via Youtube

4 opmerkingen:

Drentse Tukker zei

Hola, amigo!

Omdat je nog geen gastenboek hebt schrijf ik maar lekker even hier.
Leuk stukje overigens.
Volgens mij zie ik bij het fotootje een schrijffout.
Was het niet Santa Euleilia??
Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat het zoiets was.

Gegroet, waarde vriend en wie weet:
misschien gaan we wel heel druk worden met ons blogje...

Amigos para siempre zei

Heer Sebo

Je zou best voor het eerst in je bestaan gelijk kunnen hebben. Mijn secretariaat zal het nagaan.

Resultaat volgt.

Drentse Tukker zei

Ik heb de manier ook gevonden om je paginakleuren aan te passen. Heel simpel, maar gewoon overheen gelezen...
Oh ja, ik heb m'n 1e "vreemde" reactie in m'n gastenboek binnen.
Ik heb de link nl. onder m'n msn naam en op hyve, zodoende.
Het is toch wel een verdraaid leuke bezigheid.
Ga me hier echt storten op het schrijven van van alles en nog wat!

Amigos para siempre zei

Hoi Sebo.
Ben het met je eens dat het een verdraaid leuke bezigheid is. Het leuke, en tevens vervelende is, dat het veel tijd kost. Er ligt nog zoveel leesvoer op me te wachten en dan denk ik nog niet eens aan linux, hamradio, video, foto, muziek ,film, verzameling enz. enz. Teveel om op te noemen. Nou ja, de winter is in't zicht. Johan